trettiondeinionde

Cha Cha snyggingar ;))

Jag hann inte blogga igår , för direkt efter skolan drog jag till Matilda,
och efter det åkte vi på hockey, SSK-Rögle  ,
menmen , idag hinner jag (a'

Today hade vi SO-prov , jag tror det gick ganska bra .
OCH jag fick träffa ludde bästavän idag ,
för jag träffade honom på väg hem från skolan ;D

Har ni prov ofta ?
Vi har iallafall det 24/7 känns det som   ;o
Nu måste jag lära mig dom kemiska orden för
koldioxid , druvsocker , vatten och syre .

Pussåkram♥


dagensoutfit :
-vitt linne från Ginatricot
-svarta tights från Ginatricot
-svart kofta/cardigan från Ginatricot
-svart brett skärp från Veromoda
-vita puma strumpor från intersport elr staduim

svart och vit dag typ  ;))
kommentera med vad ni tycker om dagens outfit ,
älskar era åsikter . Puss ♥

Kommentarer
Postat av: dinlillasyster ,

du är alltid fin sötnos ♥

2009-09-30 @ 16:31:05
Postat av: Emma<3

SO- prov? bläääää<3

2009-09-30 @ 16:31:59
Postat av: Anonym

stora fötter :P

2009-10-01 @ 15:16:09

♥ KOMMENTERA HÄR ♥ :

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din E-postadress :

Har du blogg ? Skriv då din bloggadress här så jag kan besöka :

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0