sämsta uppdateraren ?

Hejj babes  ,

jag måste ju vara den sämsta uppdateraren  :o
jag har inte bloggat sen i sommras , fy skäms Emelie .

Nu ska jag faktist blogga nästan varje dag så ni blir glada , haha nejmen ,
I'LL TRY   ;D

Skola idag då, ovanligt tråkigt .
Vi såg på en typ 100 år gammal film , (från 1995)  sämst kvalité .
Jag och johanna är matvärdar men självklart så ärr hon sjuk nu typ hela veckan ,
så jag får springa runt och torka bord helt själv  -.-'  tack för den .
Anyway , så idag var borden ganska rena så jag pallade inte torka dom,
alla hade gått utom några lärare , så jag tänkte lixom , wtf dom kan ju torka själva .
Sen kommer Renas , våran handledare och bah : bla bla , torkade du borden, bla bla , smutsiga .
så jag fick ta skit för det som lärarna hade gjort .. tack tack .
Sen i trappan mötte jag några tjejer som började kommentera hur jag ser ut , bla bla lång och smal,
bla bla , skiiiiiiit smal , bla bla , långa och smala ben ..
man bah : MEN FUCK OFF !

Och nu när jag gick hem så började det såklart att regna ,
haha , shit vad tråkigt att bara läsa om mina problem , men jag var tvungen att avreagera mig lite .

Pussåkram <3 mkt vacker bild jag vet (a'


Kommentarer

♥ KOMMENTERA HÄR ♥ :

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din E-postadress :

Har du blogg ? Skriv då din bloggadress här så jag kan besöka :

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0