Tonight will be the night that I will fall for you

G o o o o d   K v ä l l   u n d e r b ar a   l ä s a r e     :)

Har ni haft det bra idag ? 
Det har jag iallafall .

Först så var jag med Maria, 100 år sen sist kändes det som.
Sen drog jag med Bella till Scaniarinken , eller Axa Sports Center kanske det heter .. ?
Whatever , vi kollade på hockey :) 
det var fett mysigt , och SSK vann med 4-2.
Höhö , men vi är töntar så vi va där 1 timme innan matchen började typ,
och bara gick runt , runt , runt   :d

Jag hann inte blogga igår för jag var i skolan , sen vid 12 drog jag ner på stan
och letade efter ett halsband som jag ska få .
Hittade det inte men köpte lite annat . T.ex. en ny foundation.
Sen kom maria och matilda och då kunde jag inte blogga för vi hade fullt upp ;)
Och på kvällen kollade jag och maria på Sex And The City filmen   .
Den var ganska bra.  Typ 7 av 10 .

Nu ska jag äta och sen kolla på någon film , minns inte vad den heter, ni får veta imorgon.

Vad tycker ni om det nya programmet Cirkus Möller ( tv4 ) hiss eller diss ?

 




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Tack så mycket! :D

2009-10-25 @ 10:02:00
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv; härligt! då är inte jag den ända!

thihi ;)<3

2009-10-25 @ 14:21:46
URL: http://feliciaelander.blogg.se/

♥ KOMMENTERA HÄR ♥ :

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din E-postadress :

Har du blogg ? Skriv då din bloggadress här så jag kan besöka :

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0