svaren :D

Postat av: matilda
eeehm , gult lr blått ? :)
här kommer en fråga ;
gillar du bananer ? :d
nej men .. har du någonsin drömt om en kille du gillar ? ;d ♥

 Svar : Haha , blått .
Ja jag gillar bananer , men bara en halv i taget annars mår jag illa :)
Ja jag har drömt om en kille som jag gillade förut .

Postat av: du vet vem ;)
Är du i Oskuld?

Brukar du vara en player?

Svar :  aah jag är oskuld ,
Nej jag brukar inte vara player . Det är sjukt taskigt tycker jag .


Postat av: Sandra
vem gillar du? :)<3

Svar :  Just nu "gillar" jag inte någon  :) 

Postat av: Johaannaaa
Gillar/äälskar du ngn ? (;
isf vem ? :3 <3

Pusspårrej
:*

Svar :  Samma svar som däruppe ;)  Nej just nu gillar jag inte någon på "det" sättet , men jag älskar min familj , min bästavän och min finaste syster , och såklart mina kompisar :) pusspådigmed ;*


Postat av:
vilken kupa har du

Svar :  75b


Postat av: Nyfiken AB
Hej hej emelie!
Har du varit riktigt kär ngn gång?
puss puss<33

Svar :  Hej hej på dig :)  Ja jag har faktist varit riktigt kär en gång . Kanske är det som vissa säger , " Den största första kärleken försvinner aldrig"   .. 

Postat av: juliae
fritid:
vilka umgås du med?
vad gör du efter skolan?

kärlek&sex:
finns det någon du gillar nu? isf vem?
ge ett kärleksråd om hur man kan få någon man gillar intresserad utav en.
är du oskuld?

du:
har du färgat håret?
hur lång är du?
hur mycket väger du - på ett ungefär

övrigt:
berätta något riktigt pinsamt som har hänt dig
har du druckit alkohol eller rökt?
vem/vilka är dina bästavänner?

ja&nej:
choklad/vanilj
singel/tillsammans?
mobil/hemtelefon?
hemma/ute?
data/tv?

Svar :  Okej here I go ..

Fritid :
-Jag är med olika
-Efter skolan tränar jag , är med kompisar m.m.

Kärlek&sex :
-Samma svar som däruppe :)  Nej .
-Man får börja vara med den personen ofta , alltså inte som värsta plåstret (!)  det är bara iriterrande ,
men att bli kompisar är ju ett bra första steg .  Och var dig själv .
-ah jag är oskuld .

Du :
-Ja jag har färgat håret , eller tonat .. eller något sånt ;)
-Jag är 175cm .
-Eh , jag väger mig inte så ofta , men jag väger ttyp 45-50kg .

Övrigt :
-Åååh , jag kommer aldrig ihåg något riktigt pinsamt .. Bara en sak som kanske inte är så pinsam men ändå :
På hemkunskapen gjorde vi köttbullar och potatismos , då hade några killar kastat köttfärs på varandra , och då låg det ju på golvet .. Så fyllde jag en stooor kastrull med vatten och skulle ställa den på spisen , då halkade jag på lite köttfärs och råkade hälla ut nästan allt vatten på min hemkunskapslärares fötter  :$
- Jag har druckit , men inte rökt , för jag tycker att det luktar skit när någon röker ..
- vill inte säga det här , för jag vill inte att någon ska känna sig dissad eller sårad .

ja&nej :
-Choklad  :D
- tillsammans ,
- mobil  (!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
- ute
- data , lix dahh , man kan inte blogga på tvn ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

tack så mkt:)

Din var med fin :)

allt bra:D<3

2009-10-22 @ 14:47:51
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: ' caroline anette

söt du var i headern!:)

2009-10-22 @ 14:51:49
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: victoria

Hejhej! Är allt bra med dig?

Några roliga planer för helgen?

2009-10-22 @ 15:13:52
URL: http://cpsnutt.blogg.se/

♥ KOMMENTERA HÄR ♥ :

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din E-postadress :

Har du blogg ? Skriv då din bloggadress här så jag kan besöka :

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0