sometimes love comes around

S h o o   s u c k e r s

Har inte bloggat på länge för Julia har fixat min design , och jag tänkte vänta med att blogga tills hon var klar .
btw, visst blev designen sjukt fin ? :d

Idag har jag inte gjort så mycket ,  bara varit i skolan och lagat mat :) den smakade bajs .
såg ut så också .. :s

Igår tränade jag , alltså inte fotbollsträning eller så , utan jag vann över min lathet och tränade här hemma .
Min träning bestod av :
- ca 20 minuter cykling ( tränings cykel )
- ngr armhävningar
- ngr situps

höhö , bättre än inget wtf  ;)
och nej jag tränar inte för att gå ner i vikt , jag tränar för att då känner jag mig typ .. fit for fight  (a'

Så ni kan sluta gnälla på mig för att jag tränar även om jag är smal . Jag VET att jag är smal .

lixom dahh , kom med något nytt ? 

Kolla va söta jag och Lovisa är :)  saknar dig babe ;*<3





SNART KOMMER SVAREN TILL FRÅGESTUNDEN , men tills dess kan ni fortfarande fråga på ;)




Kommentarer
Postat av: lovisa

haha ja visst eh vi gulliga på bilden :**

men du jag vet att du är smal .

men man blir ju itne smalare och väger mindre för att man tränar. .

hgaha jag gjorde faktiskt tre armhävningar idag och en massa situps :D

man får typ värste bra samvete efter det ! (A)

2009-10-21 @ 19:12:49
URL: http://lmmkliife.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du ska vara glad att du iaf orkar träna.. :o jag har nt tränat nånting.. (aa' fast jag sa att jag skulle träna .. hehehe :33



Fett gulliga på bilden !

;)<3

2009-10-22 @ 20:23:40

♥ KOMMENTERA HÄR ♥ :

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din E-postadress :

Har du blogg ? Skriv då din bloggadress här så jag kan besöka :

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0