sjundeitionde

Shoobabes  :))


sånt här händer mig jämt ! 
Kolla ..
jag gick upp vid 7 , fixade mig och shit ,
sen kom jag på att vi började kvart i 9 ..
så då tänkte jag lixom " ah men det gör inget , jag kan ju fixa mig extra mkt "
SEN fick jag veta att vi började kvart över 10 , för att första lektionen
är tydligen inställd, som jag inte visste för jag var inte i skolan igår ..
anyway , så nu ska jag springa runt hemma typ halva dagen :o
och det går aldrig något bra på tv nu såhär tidigt.
Så typiskt mig !  -.-'


aja , här kommer lite filmtips  ( MÅSTE SES )

My sisters keeper :  Jätte söt , men ändå lite sorglig , eller mycket sorglig ! Men man måste ändå se den !!! :))

300 : Många säger att det är en killfilm , whuuut ? Den är superbra även om man är tjej , speciellt för det finns massor med magrutor och muskler att kolla på (a'

Titanic : Iochförsig så har väl alla redan sett Titanic (?)  men den är jätte bra ;)  Leonardo DiCaprio är värsta ögongodis !

Twilight : Åååh , typ världens bästa film ! Kan knappt vänta tills New moon kommer ut :D




Kommentarer

♥ KOMMENTERA HÄR ♥ :

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din E-postadress :

Har du blogg ? Skriv då din bloggadress här så jag kan besöka :

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0