niondeitionde

Nu har jag inte ätit godis på hela veckan :)  *stolt*
jag har inte heller småätit som jag brukade göra förut .
Only breakfast , lunch and dinner for me ,  :D

Vet ni ?
Stinkbomber luktar seriöst skitäckligt  !
Jag trodde faktist inte att dom skulle lukta så äckligt men det luktade
bajsavlopp på hela översta våningen i skolan . Blääähh   :s



Nu sitter jag och läser FRIDA , gaaahh , typ älskar den tidningen (a)
matildaeklind , om du läser det här så måste du bli frisk snart , !
helst nu ...
b'cuz we have a lot to talk about !

Jag ska skriva en spågrej , alltså , man ska spå vem man blir tillsammans med  :)
låter nice eller vad tycker ni ? Det vore ju ooooootrooooliiiigt nice om det fungerade !
Så ni kan ju testa och se .. sen kan ni höra av er till mig tycker jag (a)
neej neej , jag ska inte låta er vara försökskaniner bara , jag tror faktist att jag ska
testa det jag också  . Okej , here we go .. (jag har inte hittat på den här spåsaken själv , så ni vet. hittade den i en tidning)

♥ Koka upp vatten och ställ undan det och låt det svalna i en stor kopp

♥ Tillsätt 3 droppar av din favoritdoft i vattnet 

♥ Doppa en vit tygbit i brygden och viska 3 ggr : "visa dig blivande pojkvän, visa dig "

♥ Ta upp tygbiten ur brygden, vrid ur den 3 ggr och rulla ihop den till en boll 

♥ Lägg bollen under din huvudkudde innan du går och lägger dig. Det sägs att du då kommer att drömma om killen du kommer att bli tillsammans med !


haha , ingen aning om det funkar , jag tycker att det låter liiiite .. jaa vad ska man säga .. fail ? Höhö .
men you'll never know if you don't go !  :D

Vilken är din favorit låt ? ( behöver låt tips .. )  skriv helst fler , och glöm inte att skriva artisten/bandet också ;*



 


Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hej sötnos! självklart blir jag jätteglad av dina snälla ord men jag länkar inte andra bloggar så direkt. Men du gav mig en ide om man kanske skulle göra en tävling om de.. får fundera vidare! Ha en underbar fredagskväll! kram

2009-10-09 @ 19:37:49
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Tack så mycket! :D

Du måste kommentera jätte mycket överallt för att andra ska hitta till din blogg, så gjorde jag och det fungerade :D



Rösta gärna på mig här http://www.tv4.se/1.1173520?i=184 om du inte redan har gjort det förstås. Det hade betytt jätte mycket för mig! :) <3

2009-10-09 @ 21:04:57
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej!



Här är några av mina favoriter. :)



Whitney Houston - So emotional

LL Cool J - Hey lover

Usher - Nice and slow

Jennifer Löfgren - Beliver

Beyonce - Irreplaceable



Kram Therese

2009-10-09 @ 22:25:38
URL: http://tezans.blogg.se/
Postat av: matildae

hej sötnos ! :d <3

halo&single ladies - beyonce , skit bra ;d

paparazzi - lady gaga

love story - taylor swift



lyssna på alla ♥

2009-10-10 @ 21:42:16
URL: http://matildaeklind.blogg.se/
Postat av: Terese

Haft en bra helg?

2009-10-11 @ 20:03:49
URL: http://londonflickan.webblogg.se/

♥ KOMMENTERA HÄR ♥ :

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din E-postadress :

Har du blogg ? Skriv då din bloggadress här så jag kan besöka :

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0