Fjortondeitionde

H e j   s n y g g i n g a r  :)


Kom nyss hem från skolan  , vi har typ halv studiedag eller något .
Bra är det iallafall :)  för nu slipper vi skolansfisk , thihi .
Idag på lektionen började jag och Felicia diskutera rymden och så ..
shiiiit va vi fick ont i huvudet :o
men vi kom aldrig på något svar eller så ..
fundera ni själva på det här och se hur ont i huvudet ni får ;
"Man säger ju att rymden är oändlig , men någonstanns måste det ju ta slut , och vad finns där rymden tar slut ? Och rymden har ju funnit i flera miljoners miljarders år , men hur skapades rymden  , och vad skapade rymden , och vad fanns där innan ? osv ... "
omg , jag får huvudvärk av att bara läsa det där !

Nu ska jag gå och göra mummsig pasta till mig ;)
och sen kommer jag lägga in bilder på Rut & Robärt , min och Jeanettes MVGarbeten på slöjden (a'




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan

Nu är Dagens blogg igång igen på min blogg. Anmäl dig :) Ha en trevlig helg..

2009-10-16 @ 12:02:11
URL: http://dixxon.blogg.se/
Postat av: Emma<3

hahah de skulle ja oxå få huvudvärk av! <333

2009-10-18 @ 21:15:51

♥ KOMMENTERA HÄR ♥ :

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din E-postadress :

Har du blogg ? Skriv då din bloggadress här så jag kan besöka :

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0