you don't need to know everything in life , just the things you need to be happy

i know you want me ,
OHYES YOU DO !


Jag ska få MVG i engelska har jag bestämt . nåja , vi får se hur det går ..
jag trooooooor iallafall att det gick bra för mig på provet idag .
och jag och Felicia ska ju till England i sommar , (avundsjuk eller vad ?)
så tror jag att det kommer bli just fine , med mina betyg 



Snart ska jag ta bussen ner på stan och träffa Lovisa för att shoppa
och typ äta lunch (?) 
jag har iallafall inte ätit idag , så jag kommer nog äta på Nancy's .
My new favorite place ! 
jeje , bussen går kvart i 3  , tror jag .
hmmm ... jag måste skaffa en busstidtabell grej .


En fråga , till någon som vet . Går det att radera sitt Facebook konto ?  :s
jag har ganska kort tålamod och orkar inte leta så länge ..
men jag är så j*vla trött på alla mailen  -.-'

jag brukar tömma min inkorg ganska ofta ..


kraamaaaar ;*


Kommentarer
Postat av: Bella :D

Vet nt...

Men jag vet iaf att jag nt ska skaffa facebook (aa''

2009-11-09 @ 14:16:32
Postat av: Johannaaaaaaa

omg , jag vill också ta bort min facebook ! ;o<3

2009-11-09 @ 15:26:25

♥ KOMMENTERA HÄR ♥ :

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din E-postadress :

Har du blogg ? Skriv då din bloggadress här så jag kan besöka :

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0