OOOOOOOOM JAG ÄR TILLBAKA ! :)

tjeeennaaaahh  !

och jag vet att ni har saknat mej . Sjuk mkt . oh ja  ;)
Har inte haft lust att blogga för allt har varit skit .
menmen , livet är inte alltid en dans på rosor , eller vad man nu säger ...

Anyway , fick hem FRIDA imorse , behövde inte gå ut och köpa den alltså :)
mkt mkt mkt skönt för det är otroligt dåligt väder .
Shit vart har snön tagit vägen btw ?!


Försöker övertala mina föräldrar att vi ska skaffa hund,  aah vi får se hur det går ;)
har lyckats övertala mamma , (Y)  men pappa blir nog svårast ,
han tycker ju att dom är så fula .. Alltså hunden jag vill ha .
gissa vilken ras ... ? 

.. KINESISK NAKENHUND !

dom är så sjuuuuuukt söta .
så kan man köpa små kläder till dom för annars fryser dom rumpan av sej ,
och så har dom små frisyrer  :D


visst är dom oemotståndliga ?




ha det bäst ;**


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg nej jävla pung råttor ;S

2009-11-29 @ 00:41:26
Postat av: julia

fin blogg (:

haha, ja, dom är jättesöta! :D

2009-12-02 @ 20:27:54
URL: http://chuulia.blogg.se/
Postat av: sofiie

dom är ju jätte söta sån vill ja me hahahah

2010-02-05 @ 18:53:09
URL: http://sofiekid.blogg.se/
Postat av: pappa

vi har sagt inte en sån hund och ingen alls vem ska rasta den på dagarna du får nog tänka om

2010-05-02 @ 18:23:47
Postat av: matilda .. ur only friend typ.

HAHAHAHAHAH VAAAA FUL :DDDDDDDDDDDDDD



älskar dig dock endå :*



klockren kommentar från anders också! hihihihi ..



nä vadå nolifer som läser din gaaamla blogg? KOM HEM FRÅN LANDET OCH VA MED MIG. du är min enda vän .. tyvärr.



TYPISKT. jag saknar dig. bajskorv.

moget? jadå.

2011-08-13 @ 00:30:30

♥ KOMMENTERA HÄR ♥ :

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din E-postadress :

Har du blogg ? Skriv då din bloggadress här så jag kan besöka :

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0