it's not my fault, God made me like this

seriöst ,
jag orkar inte mer .

Ibland känns det som om jag har en sån där lapp på ryggen ,
nivet , en sån man brukade sätta på varandra när man var liten
på dom stog det typ  "slå mig" eller "kalla mig dum"  osv ,
men just nu står det  " säg att jag är smal" på min lapp .
och det verkar som om alla följer det .
och ni kanske inte tycker det är en big deal , men för mig är det det .
eftersom jag alltid får höra det . om och om igen .
om jag var tjock , då skulle ni inte säga till mig
" ojj vad tjock du är ! "
ååh nej , för det är sjukt taskigt .
men vad gör det helt okej att säga
" ojj vad smal du är ! "  ?
om en som är tjock får höra att den är tjock hela tiden
så äter den mer , bara för att leva upp till det alla säger.
om en som är smal får höra att den är smal hela tiden ,
jaa då äter den mycket mindre , för att leva upp till det .
och det värsta är , att jag inte änns är smal ..

vill man verkligen vara smal istället för tjock ?  :s

jag tycker det är finare med lite kurvor istället för att se ut som ett vandrande skellet.

jeje , im sorry I can't be perfect .. 






vad skulle ni helst vara , tjock eller smal ?






Kommentarer
Postat av: eemma

jag skulle vilja vara tjock!

för smal,

då blir man kallad smal & anorluxia (stavning)

men om man är fet, blir man kallas fetto elr tjockis,

så,

men jag skulle heldre vilja vara tjock ;)

2009-11-14 @ 00:24:24
URL: http://bbaaraeemma.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Emelie blodsyster du är smal.

eller jag vet inte , bryr mej inte precis .

men jag förstår , man kallar ju inte folk tjocka för då tar man illa upp och det är typ skittaskigt.

men alla tror att det är snällt att kalla folk smala . Men det är ju inte heller så jävla kul, alltså du och jag har ju snackat om det och du vet vad jag tycker. Folk bryr sej för mycket helt enkelt. För helt ärligt, man vet ju inte hur en person är bara för att hon eller han är smal eller tjock ,

men vet int ehur personen är förän man lär känna han eller henne och får veta mera .

Du är perfekt precis som du är .

och det har du sån jävla rätt att tå åt dej och att vet att så är dt.

jag älskar dej <3

2009-11-18 @ 19:01:37
URL: http://lmmkliife.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag tkr man ska vara normal. Inte för smal och inte för stor. Det handlar ju om hälsa också. Man skadar bara sig själv me att vara föör smal lr tjock.

2009-11-30 @ 13:53:53
URL: http://bellboli.blogg.se/
Postat av: Annonym.... Ledtråd: Karam.

jag vill gärna vara övervikt. 90kg borde passa mig på 158cm

2009-12-04 @ 22:44:59

♥ KOMMENTERA HÄR ♥ :

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din E-postadress :

Har du blogg ? Skriv då din bloggadress här så jag kan besöka :

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0