It can't be to late, to say that I was so wrong

c h a  c h a    :) 

mycket härlig dag idag , tycker inte ni det ?

Kom hem vid 12 typ . Skönt !

Idag ska jag förmodligen ta Svininfluensa vaccin.
En sak jag stör mig på bara . ( hihi , jag stör mig på mycket.. ) anyway , det är att alla gör en så himmla stor grej av dom här influensorna . T.ex. när folk började få den här Svininfluensan , så sa alla "åh nej , vi måste vaccinera oss så fort som möjligt för att inte DÖ ! "  alla kissade på sig av rädsla så fort man hörde att någon hade fått den .
menmen , nu sökte jag lite och kolla här :

"Även i vinter kommer en årlig influensa, utöver den nya influensan. De flesta klarar sig undan med någon veckas sängliggande med snuva, hosta, feber, huvud- och ledvärk. Men för äldre och kroniskt sjuka kan influensan vara livshotande."

Jaha , så nu har man oroat sig för att dö i onödan eller ? Lixom , är man äldre eller kroniskt sjuk så kan man väl många olika sjukdomar vara livshotande,  ? Rätta mig om jag har fel .

 

Vettni ?

Förut fotade jag hela tiden . Alltså JÄMT ! Har dock inte använt min kamera på fett länge .

jeje , nu lägger jag in några bilder jag tog förut , säg vad ny tycker :)





Jag älskar att fota blommor , för dom är vackra, och springer inte iväg när man tar fram kameran .



Ha det bäst sötnosar !


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-03 @ 14:05:37
Postat av: <3

de va jättefina bilder, du borde fota ofta.

pusspårej<3

2009-11-03 @ 14:07:23
Postat av: Helene

hihi, taaackis! :D

ååh, fota mera :D love your pics!

2009-11-03 @ 15:51:14
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Postat av: linnea

klart jag ska rösta på dig :)

2009-11-03 @ 15:58:02
URL: http://behindlinneaseyes.blogg.se/
Postat av: Johannaa

ååhh , jag saknar då vi va ute och fota . :}<3

nt för att vi var så duktiga då, men dt kan bli bättre och jaaag sknar dt verkligen! :(<3



(aa' (L)

2009-11-03 @ 21:15:01
Postat av: matilda

superfina bilder!!

2009-11-06 @ 23:20:09
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

♥ KOMMENTERA HÄR ♥ :

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din E-postadress :

Har du blogg ? Skriv då din bloggadress här så jag kan besöka :

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0