I'll be the best you never had

Gissa vem som nyss kom hem från Enhörna ? ...

.. Jo JAG   ;pp



ursäkta min dåliga humor just nu , men aaaahh så kan det gå när man är med lovisa  (a)
som sagt , jag har med lovisa idag , och nuuuu ska ni få veta vad vi har hållit på med .
mycket intressant .

Ni kanske läste förra inlägget då jag var påväg till bussen ?
Jo jag började ju gå då , TIDIGARE än vad jag egentligen behövde ,
men tror ni inte bussen är ovanligt tidig och åker ifrån mig ?!?!?!
Grrrrrr på busschafförer .
jeje , när jag äntligen kom till stan så gick jag och lovisa runt och letade efter ett ställe vi kunde äta på .
till slut hamnade vi på Nancy's , där vi träffade våran kärlek (L)
Anyway , vi följde efter några Emo-kids , för vi ville veta vart emosar handlar ..
tydligen handlar dom på Apoteket .
Intresseklubben antecknar .

seeeedan blev det shopping  (y)  hårspray i näsan & foundation överallt .
lyckat !

sen drog vi hem till lovisa ute i Enhörna och bara drog runt lite .
jag blev törstig , på ENEEERGIIIIIDRIIIICKORR  ;d
men nähä , nu har dom tydligen åldersgräns på sånt   ;@
oooooom jag blev lack !
Sprang typ hela vägen till ica för att se om det var sant ,
Jodå , det var sant   *sadface*
fick trösta mig med att leka med en kondom , höhö
No lifer 


Blodsyster jag älskar dig mer än livet



KIIIISSIIEEES ;*


Kommentarer
Postat av: emma

Hej! :)

Hur är det?



Ursäkta för min dåliga uppdatering,

men har haft det kanon i Kanarieöarna :)

Så nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen :D



Ha de fint :) Kramar Emma

2009-11-10 @ 19:04:55
URL: http://ebolmgren.blogg.se/
Postat av: Emma

ssry för segt svar, har inte orkat. piss bussar! pusspårej

2009-11-12 @ 21:31:19

♥ KOMMENTERA HÄR ♥ :

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din E-postadress :

Har du blogg ? Skriv då din bloggadress här så jag kan besöka :

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0