take me down to the paradise city

 h e j j   s ö t n o s a r   : )  


har inte bloggat på 100000000000000 år eller något  :'o
så nu blir ni riktigt glada  :D

anyway , åkte ner på stan och mötte lovisa idag .
stog utanför H&M väääääldigt länge , och just då skulle alla rasta sina mormorar
och farmorar precis där jag stog  , ehh ni fattar nog inte men aja ;)
det var meningen att jag och lovisa skulle äta på Nancy's (vi är stammisar där typ.)
men det var jätte lång kö . Så vi gick runt som värsta no lifers , och det slutade
med att vi fikade på Tidermans eller vad det nu heter .

Sen när vi kom hem till lovisa ( vi fick skjuts av hennes suuuuuuuuuuuuper snälla mammii )
så testade vi lovisas mosters klänning som hon hade haft på skolbalen i USA .
Lovisa såg ut som en prinsessa :D  
men jag vågade inte ta kort för då hade hon nog bitit mej i rumpan ...




aaahyoo , ska kolla på Sex and the city nu  .


kiiiissiieess   ;*




Kommentarer
Postat av: Lovisa

emelie jag hade bitit dej på flera ställen än på rumpan ! ;@



ayha, du va jättesöt i den rosa :dd

och man rastar inte gammlingar -.- <3

2009-12-08 @ 16:35:01

♥ KOMMENTERA HÄR ♥ :

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din E-postadress :

Har du blogg ? Skriv då din bloggadress här så jag kan besöka :

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0