baby , all I want for christmas is you

 c h a c h a   : )

idag började jag klockan 10  ;D  KÄNN PÅ DEN !
haha , nejmen vi har bara kollat på film i skolan ,
och gjort äckliga vingummi  ;ss
anyway , jag mötte upp matilda efter skolan .
vi gjorde en egen version av Snövit , men den får ni inte se ;)
sen åkte jag med matilda och hennes föräldrar för att kolla
på när matilda och hennes dansgrupp dansar .
egentligen var det bara för familjen men jag fick vara
matildas "stand-in-syster" .
sen när vi fikade där så träffade vi adam åh gick runt med honom lite .
vi råkade sätta igång ett larm -.-'   inte kul , för det var en liten kille
som såg oss och han gick typ och skvallrade till sin lärare eller ngt .
adam fick äta upp min vingummi gegga ..
och det värsta var att han åt upp typ hälften (!)  det smakade ju bajs .

ahhyaa , nu ska jag kolla på Mitt stora feta grekiska bröllop , eller Sex and the city ..


Dagens outfit :

- Jeans leggins , Veromoda tror jag

- Vitt linne , Gina Tricot

- Rosa spets linne , Gina Tricot

- Svart tjocktröja , Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: Marielle

passa på att vara med och tävla om ett valfritt smycke från by M's vinterkollektion =) Tävlingen avlutas 00:00 ikväll!



http://mariellep.blogg.se/2009/december/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-by-ms-vin.html#comment



kram

2009-12-16 @ 22:37:32
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: johanna

hahaa , vingummin var ju grymmt äcklig ,o<3

2009-12-17 @ 16:49:17
Postat av: matildae

tack för den bästa onsdagen i hela mitt liv ! :D <3

2009-12-17 @ 21:59:49

♥ KOMMENTERA HÄR ♥ :

Ditt namn :
Kom ihåg mig?

Din E-postadress :

Har du blogg ? Skriv då din bloggadress här så jag kan besöka :

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0